TISDAG

Imorse möttes jag av ett grått och trist New Rochelle, så planen om att ta Daisy till hubdparken ställdes in då det skulle vara som en enda stor lerpöl där.

Jag tog mig istället till gymmet för företa gången på några veckor. Det blev 45 minuter på crosstrainern med ett avsnitt av Gossip Girl som sällskap, sedan körde jag lite armar och passet avslutades med 30 minuters simning. Skönt!



Jag åkte hem och åt gröt med russin till lunch, yummy! Just nu sitter jag i källaren, ska snaaaaart försöka börja plugga lite, har en sista uppgift på 3 sidor att skriva inför min sista kurs i skolan om två helger. 

Jag är ledig till ikväll då pappan lämnar av barnen efter att ha ätit ute med honom. Mamman ska på en jobbmiddag vid sju så jag hänger ensam med tjejerna ett par timmar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0