TORSDAG

Hallå! Denna dag har flytit på bra. Efter att ha skjutsat ungarna till skolan to jag Daisy till hundparken där hon fick leka en stund. 

Jag åkte hem och åt frukost, havregrynsgröt med mosad banan, russin och mjölk, gott gott! Sedan åkte jag till gymmet och tränade och så åkte jag hem igen och åt sallad till lunch. 

Därefter åkte jag hem till Victoria och gick på en promenad med hennes små tjejer (som börjar bli riktgt stora nu!!!). G babblar på som bara den, tycker hon är extremt duktig för att bara vara nyss fyllda två år! Hon hann säga såå många roliga saker under timmen jag spenderade med dem! Haha. 

Sedan hade ju F lärt sig att sitta upp nu, sist jag såg henne hade hon precis lärt sig vända sig runt från rygg till mage. Det går fort!




G underhöll sig med en sten vi hittade. 

Sötis!

Helt plötslig satt hon sig ner och sedan la hon sig. Det var inte för att hon vad grinig eller något sånt utanför att hon helt enkelt bara ville vila lite. ;) 





Sedan var jag tvungen att bege mig till Janes skola och hämta henne. Vi åkte till hennes dans och en timme senare åkte vi hemåt igen. Men vi stannade till i affären för att köpa en gurka då jag lagade tacos till middag. Mums!

Annars har jag spenderat kvällen med att ha väääärldens tålamodsprövning med Jane, då hennes läxäsande gick inte alls bra idag och världen var som upp och ner för henne... Men det löste sig tillslut efter många försök och lite gråt från hennes sida. Hela familjen tittade på tv i kanske 40 min innan de gick upp och jag gick ner till mig.
Trött tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0