TORSDAG

Igår, torsdag, tog vi sovmorgon, duschade, plockade innan lite och tittade på Gossip Girl innan vi åkte till först Cosi's för lunch och sedan blev det 16Handles med ("riktig") froyo för första gånger för Linnéa. Även Victoria kom dit och sällskapade en stund! 





Sedan åkte vi och handlade mjölk innan vi åkte hem och strax därefter kom familjen hem från sin semester i North Carolina, där de har varit sedan innan jul. Och oj vad full fart det blev på en gång! Victoria tackade för sig och drog hem och jag och Linnéa hängde med tjejerna fram till att de skulle ut på middag med föräldrarna.

Då passade vi på att titta på två avsnitt av GG innan familjen kom hem igen och så hängde vi med tjejerna igen. De verkar gilla Linnéa, så det är ju bra! ;) Anna var inte alls sådär blyg/tillbakadragen som hon brukar vara när hon träffar nytt folk, jag tror det är tack vare att de har haft lite kontakt via Snapchat innan! 





När tjejerna och mamman gick upp för att sova stannade jag och Linnéa kvar i vardagsrummet ett tag och tittade på två avsnitt av GG. Eller, Linnéa somnade på det sista men jag såg det iallafall. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0