EN BRA MÅNDAG

Hello! Idag när jag cyklade hem från jobbet såg jag att farmor var hemma så jag tänkte att jag skulle stanna och säga hej... En timme senare tar jag mig därifrån och cyklar hem där familjen precis ska åka till Herräng och bada så jag hakade på!
Farmor visade några bilder på hennes nya telefon. ;)



Det har varit så himla varmt idag (och tidigare dagar också för den delen) men där nere svalkade det så skönt så! Pappa, Mattias och Nilla badade också. ;) 









Sedan åkte vi hem och åt middag. När vi precis ätit upp kom AK och plockade upp mig och så åkte vi och hämtade JP! Vi tre köpte vatten och frukt på Ica innan vi begav oss till "Sofies klippor" (åh, vad jag saknar henne!) i Herräng. Vi hittade dit på ett ungefär bara så vi åkte omkring ett bra tag innan vi hittade rätt! 

Vi satt där och chillade och såg solen gå ner. Underbar måndagkväll med två om mina bästa vänner! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0