SÖNDAG

Nu när jag har bloggat typ varje dag i över ett år känns det så konstigt att inte inte skriva något! Jag tänkte strunta i det i dag, men här är jag ändå! Haha.

Det har inte hänt mycket idag inte. Det har varit en lugn förmiddag men på eftermiddagen, strax innan jag skulle åka iväg och jobba, började det åska! Väl på jobbet började det spöregna också och det höll i några timmar innan solen tittade fram igen. Men det var ändå skönt att få lite frisk luft, temperaturen hade tydligen sjunkit från 27 grader till 17 på några timmar! 

Resten av kvällen var relativt lugn och vid nio slutade jag, så då åkte jag hem och åt marängsviss! (Ja, jag googlade hur man stavade och tydligen är det här den rätta stavningen, haha. Det var inte så jag skrev från början kan jag ju säga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0