TISDAG

Idag har jag varit ledig från jobb så jag passade på att ta en sovmorgon! Sedan hängde jag med päronen en stund innan jag skjutsade dem till bussen. 

På eftermiddagen gick jag och Mattias ut med Nilla på en kort promenad plus lite lek i skogskanten då hon fick söka efter godis och leka med pinnar. Vi försökte få med Molly men hon vägrade gå med så hon fick stanna kvar hemma, haha. 





Letar godis i trädet.




Nilla fick bära hem posten, duktig flicka! 


Molly väntade hemma på trappan.




Jag slängde i en tvätt och sedan tittade jag och Mattias på Frozen, med svenskt tal. Haha, så himla roligt alltså, det låter så fel när de sjunger! 

Jag hängde tvätten och sedan tittade vi på 21 Jump Street, kanske inte den mest barnvänliga men men! ;) Han tyckte den var rolig iallafall, haha. 

Jag fixade middag till mig och mina bröder, hamburgare och pommes blev det. Gott det! Efter middagen tog jag med Nilla på en liten promenad och sedan tittade jag lite på Netflix.

Strax efter 21 åkte jag till Norrtälje och hängde hos Richard fram till att jag hämtade upp päronen vid busstationen kl 1.20. 

Vi tog oss hemåt och nu ska jag sova! Natti! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för all hjälp, du är en pärla gumman!

2014-07-02 @ 10:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0