TORSDAG

Idag efter jobbet åkte jag till Norrtälje och mötte upp Richard. Men medan jag väntade på honom skypade jag lite snabbt med Johanna i New York, ååååh vad jag saknar dig!!! 

Jag och Richard åkte sedan och köpte jordgubbar och åkte upp till honom, där vi gick runt och letade efter en bra picknickplats. Det blev en längre promenad än väntat men tillslut hittade vi en bra plats vi kunde äta jordgubbar och dricka vin på! Haha. :) 


Vi gick förbi både får och kor!



Vi hängde där i några timmar innan vi gick och åt en sen middag på kinarestaurang. Vi har annan kinamat här än i New York, vilket jag tycker är lite tråkigt...... Men jag åt en god maträtt idag iallafall! Wokad biff med en otroligt god, men stark, sås! Mums! Skulle dock nästan kunna döda för JS's shredded dried beef eller orange flavored chicken....... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0