MIDSOMMARDAGEN

Jag och Linnéa tog en ordentlig sovmorgon innan vi vaknade och chillade på rummet ett tag till det var dags för lunch! Grillad korv stod på schemat, åh så gott, som jag har saknat svensk korv och senap! 

Sedan tittade vi lite på videos från min resa innan det var dags för den årliga dagen efter-brännbollsmatchen! De flesta som var med på midsommar igår (totalt 39 st) var där och vi lirade en match. Mitt lag vann! ;) 


Moster Lotta fick prova att göra Oskars cross.

Lilla Emelie som har blivit stora Emelie nu! 


Engelske Connor fick prova köra cross för första gången! 


Pelle skjutsade hem Karro på motorcykeln! 

Vi gick upp och jag, Linnéa och lilla Emelie skjutsade mormor till hennes lägenhet, sedan åkte vi tre hem och åt lite tårta från gårdagen innan jag och Linnéa gjorde oss i ordning och åkte hem till henne. Det blev grillat kött, potatisgratäng och grillad majskolv till middag. Till efterrätter blev det först jordgubbar och glass (glömde tyvärr ta bild på det meeeen ni kan nog tänka er!) och lite senare bjöds det på ananas och vattenmelon. Mumma! 



Men det bästa av allt var att jag fick träffa mina älskade TG-brudar igen!!!!! Såååå underbart! Tack för presenten och en härlig kväll! <3 


Hahaha, bästa bilden på länge! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0