SOFT DAG I SAN DIEGO

Hej hej! Vi alla har nog varit slutkörda, för idag var första gången vi alla tog sovmorgon! Visst att vi gjort det förut också, men då har alltid minst en vaknat tidigare men sedan somnat om igen... Men idag var jag först ut och vaknade strax efter 10(!!!), helt sjukt att vi lyckats sova så länge men sååå skönt! 

Sakta men säkert gjorde vi oss i ordning och gick sedan till Hooters och åt lunch (Sara ville dit för att det är Michael Scott, i The Office, hans favoritställe. Så där åt vi lunch och såg första kvarten av fotbolls-VM!



Johannas mat, så gulligt med ett smileyface gjort av ketchup, haha! 



Annars idag har vi hängt runt i San Diego och inte gjort så himla mycket. På kvällen gick vi ut på ett ställe och åt en god middag. Jag pt en underbart god pizza, mums!!! Till det drack jag ett glas rosévin, riktigt gott det med!

Sedan gick vi hem och jag skypade med mamma någon timme innan vi gick och la oss här. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0