TORSDAG KVÄLL

Åh vad jag har saknat mina hundar. Men jag har även fått träffa Mattias lilla dvärghamster som han köpte förra året, som heter Teodor, och han är så mysig så! Riktigt söt! 









JP kom förbi en snabbis och sa hej, såååå kul att se dig igen! :) Ses imorgon eller på lördag igen! <3

När hon åkte fick jag avnjuta en bit kebabpizza, åh, ni anar inte vad jag har saknat kebab!

På kvällen visade jag lite videos från resemånaden för familjen och mormor och sedan stod soffhäng och fotboll på schemat! 







Schnögg! 


När jag gick upp för att sova bläddrade jag igenom min 20-års present från mormor. Hon har ända sedan jag föddes tagit bilder och skrivit om mitt liv. Jag har kikat på bilarna mååånga gånger, och det gjorde jag även ikväll, men set ska även bli kul att läsa allt hon har skrivit! :) Men det är så himla mycket så det får bli en annan gång! 

Jag fastnade framför The Office ett tag och nu är klockan snart tre och jag ska försöka sova! Natti! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kebabpizza </3

2014-06-20 @ 23:52:48
URL: http://rebeckalarssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0