20 ÅR AV EMMA MARIA ANDERSSON

Jajamen, idag hoppade jag av den där tonårs-riden och klev in i vuxenvärlden på riktigt. Typ. Eller något sådant.

Iallafall. På morgonen fick jag paket från familjen, älskar sakerna Jane och Anna hade gjort. Såååå fint! Tyckte även väldigt mycket om necessärerna som jag fick av hela familjen. Mamman sa att hon tänkte att de passade bra på alla min resor jag kommer göra. Awesome!! :)

Jane hade gjort många teckningar med mina favoritsaker, så som färgen blå, frukterna banan, äpple och kiwi, min favorit disneykaraktär Nalle Puh osv!





Anna hade gjort detta fina kort, hon sa att eftersom jag lärde henne hur man gjorde "pop-up"-kort så ville hon visa sina mästare att nu kan hon på egen hand. ;) Haha, så söt!

Necessärer från Serena & Lily!

Efter att ha skjutsat Anna och grannpojken till skolan åkte jag hem och åt frukost (fruktsallad och nyponsoppa) och efter det öppnade jag kuvertet jag fick i fredags, det var kort och brev från familjen. Tack så mycket! :)


 
Senare mitt på dagen trillade ännu ett kuvert in till mig, det var ett fint kort från Richard, tack så mycket bästa du! :)

Annars under min lediga tid åkte jag till The Body Shop då jag som medlem från $10 att handla för som födelsedagspresent, så det blev en body scrub och en body lotion. Därefter åkte jag och handlade yoghurt, baugett, ost och skinka på affären och så åkte jag hem och gjorde i ordning en riktigt god lunch. Näääästan som att vara på ett svenskt café! ;) Haha.


En stund senare skypade jag med mamma och pappa (plus lite Mattias och hundarna) och hängde med Daisy i soffan! Daisy och mina hundar hemma "skypade" de också, haha!

Sedan kom tjejerna hem och först spelade jag UNO med Anna (och Daisy) och därefter följde jag med Jane till karaten. Det blev riktigt fint väder på eftermiddagen, så vi var ute på gården kanske 20 minuter efter karaten innan hennes tutor kom. Så skönt, speciellt efter att det var snöregn imorse!





Vid åtta kom Victoria och plockade upp mig sedan plockade vi upp Johanna och åkte till en italiensk restaurang i Eastchester (typ 15 min från mitt hus var den) där jag blev bjuden på en god middag. Mums och skoj med mina fina, bästa brudar!!! Tack för ikväll, kärlek till er! 


Johanna är alltid så charmig! ;) 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev ju riktig kanondag för dig på din födelsedag!

2014-04-01 @ 06:06:00
Postat av: miss charming

tur för dig att jag tycker om dig! :*

2014-04-02 @ 04:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0