BRA TISDAG!

Morgonrutinen var som vanligt, fick iväg ungarna till skolan sedan blev det hundparken. Därefter åkte jag hem och la undan tjejernas tvätt och vid elva mötte jag upp en ny au pair på Starbucks. Kommer inte ihåg var hon var ifrån haha, men någonstans i Europa iallafall, kan det ha varit Slovakien? Iallafall så var hon himla trevlig och hade riktigt bra engelska, så det var bara att babbla på! :) 

Därefter gick jag själv till tvärs över gatan till ett annat café, Swirl, som jag aldrig har varit på men som jag sagt åt mig själv många gånger att jag måste prova. Iallafall så drack jag godaste latten ever där (det var med vanilj- och karamellsmak) och så åt jag en flatbread pizza med ost, färska tomater och avocado på. Mums! Fyra timmar, 15 vykort och ett brev senare gick jag till posten för att köpa frimärken och posta och så gick jag hem i solskenet för att hämta barnen från Hebrew school. 



Vi skrek med i låtarna på radion i bilen hem med nedvävda fönster och hade det så gött! Älskar denna vårvärme, det var typ 15 grader fortfarande vid sextiden! Underbart! Vet att det ska regna och bli kallare senare igen så där njöt man ordentligt! 

Sedan vid sju kom pappan och hämtade barnen, jag kastade mig in i duschen och sedan kom Johanna och Victoria hem till mig direkt från skidbackarna där de har hängt idag! Vi åt middag och tittade sedan på nya avsnitten av PLL. Sååå spännande nu ju när säsongsfinalen är nästa vecka!!! Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0