FREDAG!

Äntligen fredag igen! ;) Morgonrutinen var som vanligt, men faktiskt så stannade jag i hundparken i 45 minuter även fast det var minusgrader! Men jag hade en sån trevlig konversation med en mexikansk man och våra hundar lekte så bra ihop. 

Annars idag har jag för det mesta försökt hålla mig undan städerskorna som var här idag, och så skypade jag ju med familjen mitt på dagen! Jag har tittat en del på tv, lagt in bilder från Florida på datorn och sånt smått och gott. 

Barnen kom hem med mamman från terapi strax innan fem och vid sex kom pappan. Men han satte sig i en stol medan barnen fixade sig i ordning och så somnade han! Haha, han snarkade till och med! Det tyckte vi var roligt! ;) 

Vid halv sju åkte de alla på tennismatch och jag fixade då iordning mig, åkte och plockade upp Johanna och så drog vi till White Plains för middag med 9 andra glada brudar! 


Fläta blev det idag! Jag brukar nästan alltid ha uppsatt i hästsvans annars. 

Efter många om och men så hamnade vi tillslut på Applebee's, klassikern när man inte vet var man ska käka! ;) Haha. Men det är god mat där så jag klagar inte! 
Sara, Johanna och Rebecka aka Reba!



Haha Sara tog denna vackra bild på en cool moi. Vad hände med mina händer liksom? 


Jade och Victoria tar kort! ;) 



Haha, jag tog denna bild på Jades snapchat och Victoria skickade iväg den till några, bl.a. mig själv ;) Fjortis-Emma var det här ja!



Vi delade upp oss på två bord och mitt bord fixade så att en tjej, Frida, vid det andra bordet skulle få sång av personalen efter som "hon fyllde år". Alltså, hon fyller inte år men vi tyckte det var roligt att överraska sådär och det är väldigt vanligt att man hör personalen som sjunger för någon som fyller år, så ibland kan man skoja till det sådär! ;) Hon blev riktigt överraskad och vi tyckte det var sååå kul! Hahaha. Men vi var lite nervösa att hon kanske skulle säga att hon inte fyller år och förstöra allt, men vi ropade "grattis Frida!" och allt löste sig! Haha. Awesome. Jag filmade allt men han ta dessa två bilder efteråt iallafall, haha söta Frida! 



Sedan skjutsade jag först hem Johanna och åkte sedan hem till mig. Snart ska jag sova, god natt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0