FREDAG

Idag (eller egentligen igår då klockan är över tolv) var Jane hemma från skolan eftersom hon spydde igår. Men som tur är så har hon inte spytt något mer och hon har varit som vanlig hela dagen så det var skönt! Men när jag kom hem från hundparken (vid halv tio) sov hon fortfarande så jag gick ner till mitt rum. Haha, den tjejen kan sova hon! Men näe hon vaknade tittade hon på tv med mamman så jag har ändå haft mycket "fritid" idag.

Vid ett gick jag upp till henne eftersom mamman skulle göra några ärenden. Vigjorde  läxor och började med ett skolprojekt så vi fick mycket nytta gjort! Vid tre kom Anna hem och hon gjorde några läxor innan hon och jag gick ut och lekte. Jane ville dock vara kvar inne och titta på tv, haha. Anna och jag var ute i två timmar innan pappan kom och hämtade henne vid sex.



Hahah, hon satte ett hundkoppel på mig och så gick vi över till grannen och snackade med honom?! Alltså vi är knäppa. Tur att S (grannen) är bra vän med familjen! ;) 


S bjöd oss på godis - sour patch watermelon... Alltså sååå gott! Love it. Ni måste smaka!!!

Nu på kvällen har jag hängt hos Victoria, hon bjöd på hemmagjort glass/smoothie framför Män som hatar kvinnor. Usch vilken hemsk film, men den är bra! Jag har aldrig riktigt tyckt om svenska filmer förut, men jag har nog blivit vuxen nu! ;) 

Med två övertrötta tjejer blev det mååånga skratt på senkvällen, haha! Tack för ikväll, puss på dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0