LÖRDAG

Igår, lördag, tog jag sovmorgon och sedan åkte jag och Victoria till gymmet och simmade. Såå skönt, det måste vi göra oftare! ;) Därefter åkte jag hem och åt lunch och fixade lite innan Jade kom för att hämta upp mig och så åkte vi hem och hängde hos henne. Vi chillade, lekte lite med katten och så började vi fixa oss i ordning inför kvällen då vi skulle ut! Här är några bilder jag snott från Jades Facebook, haha:






Vi tåg tåget in till city vid sex där vi även mötte Matilda och hennes kompis Vanessa från Brasilien.

Vi drog till en spansk bar/restaurang downtown och käkade och drack sangrias (för min del) och öl (för de andras del haha).
Jade och Vanessa! 


Jag och Matilda! 





Vi hängde där några timmar innan vi drog till en klubb vid halv tolv. Där festade vi några timmar innan vi tog oss till ett diner för frukost vid 4-tiden. Mums! ;) 

Empire lyste grönt då det är Saint Patrick's Day-helgen! ;)

Haha, Jade blev uppbjuden av en snubbe när vi stod och väntade på tunnelbanan. ;) 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0