ONSDAG

Onsdag är över och jag som just tänkte att det var måndag fick en rolig överraskning! Haha.

Iallafall. Jag fick sovmorgon så jag sov till strax innan tio, sjukt skönt! Jag sov nästan 11 h, det behövdes kände jag! Hoppas denna förkylning botades av att sova så länge. ;) 

Sedan tog jag med hunden till parken och stannade 20 min, solen sken och det var nollgradigt, men satan i gatan vad det har blåst idag! Vi blåste nästan bort, haha. Annars idag har jag FaceTimeat med Linnéa som var på väg hem från jobbet och så har jag bara tagit det lugnt fram till att Anna kom hem vid tre. Vi gjorde läxor och sedan tog jag henne på tennis. Efter det blev det middag hemma och så gjorde vi klart ett spanskprojekt hon har. Det blev inte mycket tid med Jane idag men så blir det ibland! Hon höll sig mest för sig själv med lek på rummet och sedan tv-tittande nu på kvällen. 

Efter en halvtimmes spel av EN omgång av UNO (längsta på länge!) gick jag ner till mig strax efter nio. Nu blir det sova igen, hehe. Natti!

Förresten så sa Anna en sån gullig sak idag. Hon sa typ "you need to be an au pair again, because you are so nice and perfect and families out there need you. But you'll always be ours." Naaaaw!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0