ONSDAG

Ännu en dag har flygit förbi. Jag fick sovmorgon (så skönt!) och sedan kom Johanna förbi och tittade på gårdagens PLL-avsnitt. Det märks att det börjar närma sig säsongsavslutning, hehe! 

Sedan tog jag med hunden till hundparken en snabbis innan jag åkte till Rye Ridge för bagellunch med Sara och Angie, gott och trevligt! 

Jag åkte sedan hem, barnen kom hem, mamman och Anna drog på tennis och jag och Jane gjorde läxor innan vi drog på karate. Jane var grinig och inte rolig att ha att göra med, men hon sa förlåt många gånger efter karaten och gav en hel del pussar och kramar, haha! Sötis.

Det blev en sen middag och sedan gick jag ner till mitt rum vid åtta. Har tittat på några Gossip Girl-avsnitt och nu ska jag sooova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0