SÖNDAG

Idag tog jag sovmorgon och chillade på dagen genom att ta igen de tv-program jag missat i veckan, haha. ;) 

Jag fick ett sms från min värdmamma imorse att jag skulle passa barnen ikväll 6-8.30, jaha tack för den, jag är ju ledig på helgen? Aja. Man kan ju inte säga nej!

Meeeen blir så irriterad när 6-8.30 istället blir 5.30-9... Och när hon gick ut genom dörren sa hon till barnen "and remember, no tv tonight"... De brukar alltid få titta nån serie på kvällen men Jane hade förlorat den tiden för hon hade bråkat. Men men, tiden rullade på bra ändå. Vi åkte till Best Buy och köpte presenten till mammans födelsedag ochsedan  tog vid en tur på Target och köpte kort och två andra småpresenter då vi hade lite pengar kvar. 

Sedan åkte vi hem, käkade middag, slog in presenterna och tjejerna gjorde sig redo för sägen och vi hängde lite innan mamman kom hem vid nio.

Jag gick då ner till mig och tittade en stund på Oscarsgalan och nu ska jag sova. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0