TISDAG

Efter det vanliga morgonrutinen var jag ledig resten av dagen! Jag tog det lugnt fram till mitt på dagen då jag mötte upp Victoria för att fixa hennes social security number. Det tog lika lång tid som för mig, så vi pratade om helgen och tittade på Ugly Vetty, haha! 

Sedan åkte jag hem och efter fem plockade Johanna upp mig så åkte vi till Cross County för lite shopping på F21 och middag på Panera Bread. Vi stannade förbi en affär och köpte lite amerikanskt godis med oss hem inför kvällen.



Denna kväll var det nämligen säsongsavslutning av Pretty Little Liars, och vi var sååå taggade! Haha! Nu tog säsong fyra slut och vi fick en hel del svar, men självklart även massa nya frågor inför säsong fem... ;) 



Haahahahaha Johanna! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0