TORSDAG

Guuuud vad det var kallt imorse! Eller det är ju kallt nu med, men imorse innan solen kikade fram så var det -8 och blåste som bara den. Det enda bra var väl att hundparken inte var en stor lerhög längre då allt hade fryst. Tyvärr var ingen där i dag när jag var där, men jag förstår folk! ;) Haha.
 
Annars idag har jag ätit brunch med ett gäng svenska tjejer. Bl.a. Ellen som är på semester i NYC och hon kom ut hit till oss och hängde några timmar, såååå kul! Vi ses i sommar igen! <3

Jag trodde jag skulle åka och hämta Jane från skolan idag, men mamman skulle göra det och ta henne på dans, så jag har varit ledig till nu, eller, jag är ju fortfarande ledig men de är nog på väg hem igen.

Ikväll blir det läxor, jobba på Annas projekt, fixa hemmagjorda hamburgare (som Anna älskar nu!) och ha det bra. Skönt att ännu en dag snart är över, imorgon är jag också ledig hela dagen förutom på kvällen, och sedan är det helg!!! Wihooooo.

Kommentarer
Postat av: ellen

Såå kul att se dig!! Ses SNART!<3<3

2014-03-20 @ 22:16:39
URL: http://elllenjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0