TORSDAG

Igår, torsdag, var ännu en vanlig dag, haha. Jag skjutsade till skolan, tog hunden till hundparken (det var -11 grader, sååå kallt!) och så åkte jag hem för frukost. Sedan drog jag och fixade mitt social security number som jag måste ha inför att betala skatt, och jag fick sitta där och vänta 1,5 h så jag passade på att titta på Gossip Girl på Netflix.

Därefter drog jag vidare till Sara för lunch och ett PLL-avsnitt. Alltid lika trevligt! :)


Hahaha <3

Därefter åkte jag hem och 20 minuter senare åkte jag och hämta Jane från skolan och drog på dans. Vi var en kvart tidigare och det var även en mamma och hennes dotter, så tjejerna började leka och jag och mamman började prata. Det visade sig att de var från Holland och vi pratade i över 20 minuter om allt möjligt, jämförde Europa med Amerika osv... ;) Men därefter fick jag helt plötsligt ont i huvudet och jag förstod att ett migränanfall var på g... Jag tog ett piller och sov i bilen resten av Janes dans (ca 45 min). Men det hjälpte inte... 

Vi åkte hem och hennes tutor kom så jag kunde gå ner och sova 45 min till innan Anna kom hem men jag mådde så dåligt och tutorn sa att hon kunde fixa mat till barnen och stanna en stund extra, såå snällt! Mamman var ju ute och gjorde något så hon skulle komma hem vid halv åtta... Vid sju gick jag upp och barnen åt mat och tutorn åkte hem och så fort mamman kom hem gick jag ner och sov resten av kvällen och natten. 

Det är sånna stunder som man önskar man bara var hemma hos mamma som förstår hur dåligt man mår, man behöver inte förklara sig utan hon vet vad som gäller liksom. Usch, det var riktigt längesen jag mådde såhär dåligt men skönt att det är betydligt mer sällan än förut! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lilla gumman, å inte sa du något på skypen idag. Jobbigt med migrän, blä för det. Skoj att få skypa idag, måste ju ha varit extra skoj att få träffa farbröderna Tobbe och Göran :) Puss och kram!

2014-03-07 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0