BÄSTA SÖNDAGEN

Åh, vilken härlig dag! Den spenderades i city, sista dagen för mig i city med mina vänner... Känns så konstigt!!! 
 
Iallafall. Det har varit strålande sol och ca 25 grader, underbart! Vi åkte in ett gäng så vi var framme strax efter elva. Vi alla köpte sallad och tog med oss det till Central Park och åt där. Vi hängde där ett par timmar innan vi drog vidare för att se en show!


Alicia, Lina, Alex, Matilda och Rebecka.
 


Sen joinade även Sara oss!
 

Och Angie!
 





 

Hahaha, Reba alltså! Söööötis!
 

Matilda är cool! 

Vi visste inte så mycket om den mer än att Daniel Radcliffe, som spelar Harry Potter, skulle vara med i den! Den var bra men de hade irländsk dialekt så de första fem minutrarna medan man vande sig förstod man typ ingenting! Hahaha. ;) 











Efteråt stod vi utanför för att ta kort och få autografer av skådespelarna och efter typ en halvtimme innan Daniel kom ut!!! Jag fick hans autograf och ta en selfie med honom, så coolt och kul! Haha! :D
Väntar på Radcliffe...
 









Hahaha älskar att dessa två är de kort jag fick på honom...
 

Men fick ju även en selfie också! 
 
Hahahaha, älskar Angies selfie!!! Och förresten, spana in blicken Radcliffe ger mig, den ni! ;) 
 




 
Vi tog och sedan tillbaka till Grand Central och åkte hem. Jag och Alica åt våra rester från igår till middag och nu sitter jag och halvtittar på GoT och äter cheesecake! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0