BILDBOMB FRÅN I SÖNDAGS

I söndags hade ju jag och Sara vår avslutningspicknick med våra vänner. Det var himla trevligt men när solen försvann bakom molnen blev det ganska kallt... Tur att folk hade filtar med sig! ;) Det var så tråkigt att säga hej då, men så är det ju. Vi åt pastasallad, fruktsallad, en kaka som Reba hade köpt med sig och så höll jag ett litet tal. Tillslut var vi 14 st som var där!






























 
Efter picknicken åkte jag hem och bytta om sedan drog jag till White Plains för att gå ut och äta med Sara, hennes värdfamilj, Angie och Reba. Vi skulle ha ätit på Cheesecake Factory men där var det två timmars väntan, så vi tog ett pizzaställe i närheten istället. Men det var riktigt gott och trevligt och Sara fick en sån fin present av dem, en klocka från Michael Kors! Jättefin och familjen bjöd oss alla på kycklingklubbor, sallad och pizza. Mums! Efter middagen stannade jag, Sara, Angie och Reba kvar medan Saras familj åkte hem. Vi tjejer hängde på Starbucks i två timmar innan det var dags att säga hej då... Åh, vad jag kommer sakna dessa tjejer!






 
P.S. Varsågod att sno bilder, Reba! Puss! D.S.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu börjar det verkligen dra ihop sig. Kommer bli superbra för dig med semester nu, så du bara får slappna av, ha skoj och känna dig fri och ledig. Längtar så efter dig men det ska även bli skoj att följa dig på bloggen när du semestrar. Hälsa familjen, KRAAAAAM!

2014-05-20 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0