FREDAG

Sista fredagen i New York, hur knäppt är inte det då?! 

Idag har jag fixat två ärenden på min lista - köpa strandhanduk och solskyddskräm! Check på det. 

Jag har även ätit lunch på Cosi med Emelie, Nathalie och Alex! De tre fick bli de första vännerna jag fått säga hej då till... Känns jättekonstigt! Men jag hade en trevlig lunch och fick krama om alla efteråt. :) 

När jag kom hem från lunchen råkade jag somna en timme, jag som bara skulle vila ögonen lite... Hehe oups! Men skönt det iallafall. Sedan började jag packa! Aaaah det känns väldigt konstigt. Det känns overkligt. 

På kvällen var jag på bio i WP och såg Neighbors med Josefin. En rolig film men den var kanske lite väl överdriven, haha. Men jag klagar ju inte på att Zac Efron nästan alltid var utan tröja, hehe! 

Nu är det tack och godnatt för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0