GAVIN DEGRAW, 7:E APRIL

Ja nu har jag haft början av detta inlägg i utkastet här på bloggen i några veckor, heheeeee... Nu har jag skrivit färdigt det... Men bättre sent än aldrig!

Här kommer några bilder från när jag, Matilda, Angie och Josi drog på Gavin Degraw! Så himla mysig lokal, kändes som att jag var på Tric (baren i One Tree Hill, där Gavins låt I don't wanna be är intro) och vi alla bara njöööt! Först var det två förband, en var en tjej som heter Rozzi Crane och hon var bra! Sedan gick bandet Parachute på och när de spelade insåg jag att jag kunde några av låtarna! Sååå kul, haha. Blev en härlig överraskning! Jag kan ju säga att jag fick reda på att jag kunde gå ca två timmar innan vi skulle dra dit, eftersom Matildas kompis hade backat ur i sista stund. Sååå jag hade ingen aning om något! ;) Det var bara att go with the flow!
 
 
 
Tillslut var det iallafall dags för Gavin DeGraw! Jag kunde ju inte alla låtar, men en hel del! Det absolut bästa var ju I don't wanna be, alltså my effing GOD vad awesome det var! Den känslan kan jag leva på länge! ;)




 
 
Denna bild tog Rozzi Crane efter att hon uppträtt!

En mycket trevlig måndagkväll med dessa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0