HAWAII DAG ETT

Hej! Igår landade vi på Hawaii strax innan halv nio på kvällen, lokal tid. Vi tog en shuttle till hotellet och jag somnade nästan så fort jag la mig i sängen... Haha! 



Idag vaknade vi alla runt 7-8 på morgonen. Vi chillade en stund innan vi tog oss ut för frukost. Det åt vi på ett litet café. Jag åt något riktigt gott, det hette Hawaiian Bowl och det var frukt, granola, kokosflingor, grekisk yoghurt och någon hawaiiansk grej som smakade nästan som sorbeglass. Sååååå gott! 

Efter frukosten handlade vi lite bröd och dricka som vi gick upp med på hotellrummet då vi har kyl. Sedan bytte vi om till bikini och gick till stranden! 

Vi var på stranden i 4,5 h och hade det underbart! Så himla härligt att bara ligga där under en palm (för att få skugga, det var så himla varmt i solen haha) och så badade vi flera gånger! Jag hann även med ett litet samtal hem till Victoria i NY som fortfarande sliter som au pair! Heja heja, snart är du klar! ;) Jag tog förresten många bilder när vi badade i havet men de ligger på kameran så dem får ni se någon annan dag! 


Utsikten när vi låg på rygg! 




Jag började läsa denna bok idag! 








Efter stranden gick vi hem och duschade och sånt, innan vi gick ner på "stan" och vandrade runt lite. Vi köpte blomsterkrans att ha på oss innan vi stannade till på stranden och såg solnedgången och sedan såg vi någon show där de dansade hula hula! ;) 
Fota Hawaiiblommor!























Efter detta letade vi middagsställe och idag blev det Califorina Pizza Kitchen, mums! Vi åt och hade det trevligt, sedan gick vi hem och hängde på balkongen. Med lite vodka i oss blev det även dans på balkongen meeeen sedan kom vi på att vi har ju grannar också så vi gick in och hängde ett tag i sängarna och tittade på roliga klipp. Haha. Fint det! 




Nu är klockan strax midnatt och vi ska sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser så härligt ut! Lugnt, varmt och skönt. Sola och bada lite extra för mig :) Kram!

2014-05-31 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0