LÖRDAG

Hola! 

Jag började dagen med ett zumbapass på gymmet innan jag åkte hem och käkade denna godsaken som tjejerna bakat på morgonen. Muffin! Mums!

Därefter kom Andrew från Long Island och plockade upp mig och så åkte vi och åt lunch på SmokeHouse. Gott och riktigt trevligt! Så himla kul att vi började prata för flera år sedan och nu när jag har varit i NY så har vi ju kunnat träffats på riktigt! 


Sedan skjutsade han hem mig och jag chillade lite hemma innan vi åkte iväg för att titta på Janes dansuppvisning. Det var himla kul att se och alla barnen var så duktiga och allt var bra gjort! 









Efter det åkte jag och Alicia hem och fixade oss i ordning för att åka till White Plains och Cheesecake Factory! Alltid lika trevligt! :) MEN vi var tvungna att vänta 1,5 h (!!!!!!) på att då bord... Galet! Det brukar ta runt 30 min en lördagkväll när man är 8 pers... Men maten smakade lika bra som vanligt och det är tur att man har ett härligt sällskap! 







När vi kom hem igen tittade vi på Eurovision Song Contest, och vi var duktiga och höll oss ifrån internet för att inte veta vem som vann. Så vi såg alla låtar och sedan röstningen! Kul att Sverige kom trea ändå ju! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0