MÅNDAG

Åh, nu är det inte långt ifrån jag åker på resemånaden! Det känns så himla konstigt att lämna mitt hem här, men det känns ändå skönt! 

I söndags hade jag och Sara vår avslutningspicknick med vänner, men mer om den i ett annat inlägg! 

Idag (egentligen igår då klockan är efter midnatt) så har jag packat det sista, fixat med lite papper som Sara fått skriva ut, vägt väskorna (min stora vägde 22,7 och då är ju 23 det man max får ha, perfa! Haha) och haft en mindre panikattack. Tack Sara som fanns tillgänglig på Skype just då! ;) 

Sedan blev det en snabbis på Cross County med Alicia där jag köpte ett par leggings (har ju faktiskt 0,3 kg kvar för resväskan ;) hahah) och så tog vi hem mat från Cosi. Tack Vickan som bjöd på min mat idag, haha! Jag fick ett presentkort av henne på Cosi och då det inte finns så många i Cali så passade jag på att äta det en sista gång! Alltså, mangosmoothien... Godaste ever! Kärlek till den!



Jag känner mig helt all over the place och lallade mest runt utan att riktigt veta vad jag ska göra (eller rättare sagt ta tag i) men hela eftermiddagen hängde jag med Jane och på kvällen hängde jag med Anna, Jane och Alicia innan jag gick upp och nattade Jane.










Jag har nu suttit i 2,5 h och jobbat på bildspelet jag ska ge tjejerna, usch så det krånglade! Jag höll nästan på att gråta ett tag när jag trodde jag var tvungen att börja om från början, men det löste sig tillslut! Nu är klockan halv ett och jag ska sova. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0