MÅNDAG OCH TISDAG

Igår var en ganska vanlig dag och inget speciellt hände förutom att jag skjutsade mamman till flygplatsen och eftermiddagen/kvällen/natten spenderade jag och Alicia ensamma hemma med barnen. Jane var hemma från kl 12 då hon var på ett möte på förmiddagen. Anna kom hem som vanligt och jag tog henne till tennis, sedan åkte vi hem och beställde pizza till middag och Anna tränade sedan sin presentation för oss. Så duktig hon är!

Idag, tisdag, åkte Anna till skolan med grannarna och vid nio skjutsade jag och Alicia Jane till hennes skola. Hon är ledig denna vecka och nästa vecka för skolan (de som kunde/fick för föräldrarna) har åkt till Alaska och resten är lediga. Men Jane går en skrivkurs på en skola från idag till fredag kl 9-13, så hon inte bara är rastlös hemma, haha. 

På den lediga tiden hann jag slänga ihop kakor, sånna med havregryn och russin (som typ ingen gillar förutom jag?! Hahah).

Vi hämtade henne vid ett och vid fyra skjutsade vi henne till Hebrew school. Sedan kom tjejerna hem strax efter sex och vid sju hämtade pappan dem. 

Johanna kom hit till oss efter fyra och hängde resten av kvällen, vi fixade en god middag och tittade sedan på bilder och videoklipp och tillslut såg vi Eva & Adam! 


Panerad kyckling med ugnsrostad potatis, paprika, lök och morötter och även beasås. Mums! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0