MÅNDAG

Hej! 

Efter en halvdan natt på luftmadrassen drog jag mig upp strax innan sju. Jag skjutsade de stora barnen till skolan (Alicia var också med) och sedan åkte vi två till hundparken med Daisy. Därefter åkte vi hem och åt en sen frukost - kinamat! ;) 

Därefter tog jag med Alicia ner till downtown New Rochelle, hon körde och allt gick bra! Jag vet själv hur jobbigt det var med ny bil, nytt område med annan trafik, men inga problem här inte! Vi svängde även förbi Victoria en snabbis och hälsade på henne och de små liven! G var ju lika söt som vanligt, dör lite över dessa bilder jag tog på henne när hon "blåste" på blomman! 









Därefter åkte vi till Target och köpte kakor innan vi åkte och fixade bankkort till Alicia. Det tog sin lilla tid och sedan åkte vi hem och väntade in Anna som kom hem vid tre. 

Alltså, USA och alla olika konstiga kakor?! Vattenmelonssmak?! Den var faktiskt helt okej...

Anna och jag visade Alicia våra UNO-regler sedan spelade de två några omgångar innan vi tre åkte till tennisen. Där satt jag och Alicia och pratade på, så himla trevligt! :) 


Det bjöds på tårta på tennisen idag, mums! 




Vi åkte hem och jag, Alicia och Anna lagade "svensk" köttfärssås och spagetti med vitlöksbröd, muuuuums!!! Det blev en riktigt sen middag så därefter tittade vi på tv en halvtimme innan tjejerna gick och la sig. 


Nu sitter jag och tittar på GoT innan jag ska sova. Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0