ONSDAG

Hello peeps! Idag efter att ha skjutsat ungarna till skolan var vi lediga till halv tre. Alicia och jag köpte bagels och åt det till frukost och sedan drog jag iväg till flygplatsen och hämtade hem henne. 

När vi kom hem drog jag till gymmet, Alicia följde med dit men hon gick istället en promenad runt om i downtown New Rochelle. Jag tränade det troligtvis sista passet! Jag tror inte jag hinner med någon mer träning innan jag åker OM EN VECKA.


Vadå svettig?!

Mamman hämtade hem Jane vid ett och sedan hängde vi med henne en fram till att Anna kom hem. Även grannpojken P kom över till oss ett litet tag innan tjejerna gick över till hans hus. Vid fyra åkte Alicia och Anna till tennisen men Jane var fortfarande hos grannen och de gick på samma karate idag så pappan till grannpojken tog dem så jag chillade hemma från typ halv fyra till sex, då gick jag och handlade kött och gick hem och började förbereda middagen.









Till middag fixade jag och Alicia (med lite hjälp av Anna) grillat kött, ugnsbakad potatis, morot, paprika och lök och svensk dippsås till det! Otroligt gott!!! Tjejerna smakade köttet (de äter aldrig kött förutom köttfärs) och tyckte om det!!! Awesome! Synd bara att jag ska åka härifrån nu då, men kul för Alicia. Kanske mamman kan handla hem kött nu också och inte bara kycklig eller köttfärs! ;)


Tjejerna råkade kasta över en boll på grannens tomt så de sprang över och hämtade den. De hittade även tre bollar till som var våra, haha! 



Kvällen spenderade jag med Johanna och hennes tyska kompis Claire på Starbucks. Så himla trevligt! 
Erkas - jag Hazelnut Frappuccino, hahaha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0