ONSDAG

Usch, idag har det regnat hela dagen... Det bästa var att jag fick sovmorgon idag så jag sov bort hela morgonen iallafall, vaknade (för sista gången) vid halv tio. Sååå skönt! Jag åkte och köpte bagels till frukost och sedan tittade jag på sista filmen av Harry Potter. 

Jag plockade lite på mitt rum och sedan kom Anna hem och vi spelade UNO innan vi drog på tennis. Vi var lite tidiga så vi chillade i bilen en stund. ;) 







När vi kom hem igen blev det en lätt middag och sedan åkte jag och Anna till affären och växlade in alla pennies (1 cent, 1/100 av en dollar!) jag samlat på mig under året här och för 335 st fick jag ut $3! ;) 




Sedan åkte vi hem och tog ner alla bilder och teckningar jag satt upp på väggarna i mitt rum under året. Vi plockade även ut en del grejer från mitt rum till bordet i källaren... Det känns så knäppt att göra detta! Om tre veckor åker jag till San Francisco och lämnar New York och detta år bakom mig. Galet! 







Kommentarer
Postat av: Carina

Får du med all packning till västkusten?

Svar: Haha jag vet inte, det återstår att se!
EMMA

2014-05-04 @ 16:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0