SISTA DAGEN I NEW YORK

Hej! Så var denna dagen förbi... Sista dagen här... Det känns så overkligt! 
 
Iallafall har det varit en bra dag. På förmiddagen fixade jag med den sista packningen och sådana grejer innan jag mötte upp Victoria för att köpa bagel och smoothie. Vi tog oss hem till mig och satt utomhus i det fina vädret och åt en sen frukost. Sedan kom även Johanna förbi och hängde med oss innan vi tre tog oss till mitt favvokinamatsställe och åt lunch. Såå gott! Kinamat är något jag kommer sakna att äta så mycket som jag gjort det senaste året!





Sedan stannade vi förbi 16H där jag köpte froyo, grejen var ju den att jag hade samlat ihop tillräckligt med poäng nu så jag fick $5 gratis, så jag tog en mellanstorlek (första gången! Tar alltid den minsta) och betalade tillslut nästan $2! Fint det! Haha. 
 
Därefter åkte vi hem till mig och sa hejdå... Så himla tråkigt men tur att jag och Vickan kan ses i sommar iallafall! Värre blir det med Johanna, men vi får Skypa och sedan ses vid jul när du kommer hem på semester?! Åh, mina fina tjejer! 








Vid tre kom Anna hem och resten av eftermiddagen/kvällen spenderades med familjen. Tjejerna och jag gick till parken bakom vårt hus, hela familjen gick och åt pizza till middag och Frappe från Starbucks till efterrätt. När vi kom hem igen kom pappan över och hade med sig cupcakes från Magnolia Bakery, mums!

















En sista bild på huset! 
 


Jag gav tjejerna ett varit kort som jag lite snabbt pysslat ihop och sedan fick de sin present: ett video- och bildspel från året som gått! Många skratt blev det, så skoj så! :) 



Jag hann även med att gå över och säga hejdå till grannpojken, hans pappa och hans farmor. Så himla trevliga och mysiga människor, jag kommer sakna dem! 
 
Jag och Anna hängde hela kvällen till typ halv elva då hon gick och la sig. Vid ett tillfälle bara satt vi i soffan och kramade om varandra med tårar i ögonen, men än så länge har ingen gråtit framför den andra! Haha. Åh, jag gråter ju typ aldrig men känns nästan som att jag borde göra det nu?! Pressen... Haha. Ja ja, vi får se imorgon bitti när det blir ett absolut sista hejdå! 

Vi tittade även i ett gammalt fotoalbum, alltså jag DÖR vad rolig denna bild på Jane är! Hahaha! *nJuTeR* 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0