SÖNDAG!

Idag tog vi det lugnt på morgonen och förmiddagen innan Sara, jag och den nya au pairen Vicky tänkte dra till Santa Cruz. Men vägen dit var packad så vi satt i bilkö ett bra tag innan vi bestämde oss för att ta nästa exit och dra till San Jose. Där gick vi runt en stund och så tog vi även en till sån Ice Cream Sandwich som vi åt igår kväll, kakor och glass! Mums! 


San Jose på ingång! 

Sedan drog vi vidare till Los Altos och gick runt där ett tag innan vi åkte vidare till Redwood City (där Sara bodde, fast hon bodde inte nere i stan utan mer uppe på en kulle/berg eller hur man nu ska säga. Haha). Där gick vi runt ett tag också innan Vicky mötte upp några vänner och jag och Sara åkte hem. 
Saras älskade Redwood city! 







Nu är Sara ute och promenerar med familjens hund och jag chillar i sängen, kände att jag behövde det! 
Fick hem dessa delikatesser från en butik i Redwood City! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0