TORSDAG

Efter att ha fått iväg ungarna till skolan åkte jag till ett diner och mötte upp Josefin där för brunch. Gott och mycket trevligt, längesedan vi sågs nu! 


Därefter åkte jag hem och skypade med mamma och mormor. Helt sjukt att jag snart är hemma hos dem igen! 

Alicia hämtade hem Jane vid ett och eftermiddagen spenderades med henne hemma och vid tre åkte vi till hennes dans. Då hade jag och Alicia en timme fritt så vi kikade på skor och köpte sedan glass, det blev Cold Stone för mig för första gången och det var så gott så! 



Väl hemma igen hängde vi med Jane någon timme innan jag vid sex åkte iväg och hämtade Anna från Hebrew school. Jag skjutsade hem hennes kompis A som frågade om vi inte kunde dra och äta froyo, så hon fick säga hejdå till mig! Åh, så söt! Hon frågade sin mamma och det gick bra, bara hon åt middag hemma först. 

Jag och Anna åkte hem och åt middag sedan åkte vi och hämtade A och drog till 16H för froyo. Mums och tjejerna är ju för roliga att umgås med alltså! Kompisen är väldigt mogen och så, så hon är alltid rolig att umgås med! 





Efter det skjutsade jag hem A och jag och Anna gick till parken bakom vårt hus, där även Alicia och Jane var. Vi hängde med dem en stund innan de gick hem, men jag och Anna stannade kvar en stund innan vi också gick hem. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0