EN BRA FREDAG!

Hej! Idag tog jag bussen in till huvudstaden och mötte upp Johanna BL. Vi åt lunch (pizzabuffé på Pizza Hut, mums!!!), gick runt lite i stan och gick sedan på bio. Vi såg Mockingjay vilket är den tredje filmen i Hunger Games-serien. Det var bra, men helt olik de andra två filmerna. Tror nog jag ändå gillar den första filmen bäst! ;) Men ja ja, nu får man vänta ett år till på den sista filmen... Suck! Haha. Efter bion gick vi i ett par affärer och jag handlade mina första julklappar, wiho!!! Vi gick även förbi Jackie som jobbade på Body Shop idag, så kul att se henne in action! ;)
 
När jag kom hem var moster Carina, kusin Jonas, Linda och kusinbarn Freya här på besök! Mamma och pappa är på Åland över helgen så mormor är här och tar hand om oss ungar och hunden, haha. Vi tittade på gamla bilder på Freya (och när vi var i Florida allihopa förra våren), och gud vad rolig hon är! 3,5 år gammal nu och säger så himla roliga saker, vilken gullunge! :)

När de hade åkt hem drack jag och mormor te och hon åt en smörgås. Jag roade mig med att ta roliga bilder och så vi skrattade, haha. Har en skön video på Facebook som ni gärna får spana in, mormor är så söt!!! Hahaha.
 

Kommentarer
Postat av: lisen

Alltså åååh!

2014-11-22 @ 03:18:40
URL: http://anderssonlisen.blogg.se
Postat av: Mamma

Haha, ser så himla roliga ut :) Men typiskt att de kom å hälsa på när vi inte var hemma.

2014-11-22 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0