MÅN OCH TIS

Jahapp och nu var en ny vecka igång. Igår pluggade jag, hängde i skolan och storhandlade. Idag har jag pluggat, hängt i skolan, tvättat och pluggat lite mer. Vilket roligt liv man har för tillfället! ;) 

Igår när jag väntade på bussen vid vaksala torg såg jag detta. Någon som vet varför?! Det var som en grön båge över hela stan. 

Andra sidan var inte lika ljus dock! 

Idag gick solen ner efter tre-tiden när jag gick hem från skolan. Usch! 

Ett stycke pluggselfie. Kan hända att jag ser ut som en pojke i uppsatt hår, hehe. 

Och ett stycke snapchatselfie. 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jag vet vad det gröna ljuset är för något, tror jag. :) Varje november har Uppsala ljusinstallationer lite här och var i stan för att göra årets mörkare månad lite ljusare. Allt ljus på Uppsala kallas det - http://www.alltljuspauppsala.se
You're welcome ;)

2014-11-12 @ 08:51:04
Postat av: Du vet vem jag är och du saknar mig

Så himla lik Benjamin Wahlgren!!!!!!!

2014-11-18 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0