TISDAG

Hej! Idag vaknade jag vid åtta och var kvar i min varma säng i en hel timme innan jag gick upp - vardagslyx! Jag åt frukost och drog sedan iväg till skolan och mötte upp min seminariegrupp för att jobba på vårt PM. På eftermiddagen hade vi PPU där vi såg en filmsnutt om härskartekniker och hade sedan en liten diskussion om det i våra grupper. 


Efter skolan gick jag med Linnea, Jenny och Nelly ner på stan och fikade. Eller, det blev mer en sen lunch/tidig middag. Jag åt en supergod paj med kyckling, fetaost och spenat! 

Vi satt där i tre timmar innan vi drog oss hemåt. Jag har nu på kvällen pluggat lite och hängt i köket med några andra tjejer från korridoren. :) En lugn och skön kväll hemma, det behövdes verkligen då snoret rinner och jag hostar mycket... Usch. Jag hoppas det går över snart! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig, vi är också förkyld här hemma :(

2014-11-26 @ 06:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0