GRATTIS PÅ 21-ÅRSDAGEN, JP!

Idag är ingen vanlig dag för det är Johannas födelsedag, hurra hurra hurra! :)

Jag har idag ätit sopplunch på VG (Västgöta nation) men några från klassen. Där är det alltid hemmagjord soppa, bröd och nån sallad, och så får man kaffe/te efteråt. Allt detta för 40 riksdaler, det gillas! Idag bjöds det på palsternackssoppa! Väldigt gott! 


Vi var totalt 13 st från klassen! 

Sedan gick jag förbi domkyrkan där mormor och hennes PRO-polare hängde. Vi pratade kanske en kvart innan de skulle gå på någon guidad tur och jag gick hem till mig. Efter ett tag kom födelsedagsbarnet JP förbi och hämtade mig. Vi åkte och handlade och fixade ihop middag hemma hos henne! En enkel men himla god middag! AJ kom till oss och åt efterrätt och vi snackade massa skit, som vanligt! ;) Bästa, finaste vänner! 








Stort grattis på födelsedagen! Du är bäst och jag älskar dig! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0