LÖRDAG

Igår var det lördag och jag hade en proppad dag! Först började jag dock med sovmorgon (sov till nio, underbart!) och tittade på ett avsnitt av Prison Break innan mamma ringde och sa att hon och Mattias var någonstans i närheten. 

Jag gick ut och mötte upp dem och vi tog med  resväskorna och påsarna som jag packat hemma i torsdags och fredags. Vi dumpade av allt i mitt rum och drog iväg till Elgiganten. Sen hann vi med att tittapå  Mattias innebandylag som spelare en match i Allianshallen innan vi drog vidare till Ikea och några andra affärer. Sedan började klockan närma sig fem så då åkte vi hem och lämnade av de saker som mamma varit så snäll och köpt åt mig. :) 
Kanelbullens dag, men jag fick vaniljbulle istället! Mycket godare! 


Ikea Ikea! 

Hon skjutsade mig sedan till Josephine där en spelkväll med Josephine, hennes kille Niklas, Linnea, Clara och Björn väntades! En himla mysig kväll som blev kanske lite senare än tänkt, men men! ;) 
Medan jag och Josephine väntade på att de andra skulle komma spelade vi lite monopol. Katten Nala var också med!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0