ONSDAG

Idag åkte jag som vanligt in till Uppsala på morgonen. Jag mötte upp min seminariegrupp (Linnea och Björn) och diskuterade inför dagens seminarie. Sedan blev det lunch och därefter träffades den stora seminariegruppen (12 pers sammanlagt) och jag tycker det flöt på väldigt bra idag!
En liten promenad genom kyrkogården med Björn och Linnea innan seminariet. 

Jag och Björn! 

Efter det gick jag och fick nyckel till ett studentrum som jag ska hyra av en kille i klassen då han flyttar ihop med sin flickvän! Så i helgen kommer jag flytta in dit! Det är ett rum i en korridor, jag får hyra åtminstone terminen ut, kanske till sommaren. Det ska bli så skönt att komma in i Uppsala och slippa pendla! 

Fick sällskap av lillebror hem från bussen.

Nu på kvällen har jag suttit och fixat med en inlämningsuppgift, det trasslade lite med referenser då jag gjort fel och insåg det nu efter att jag hade lämnat vissa böcker (som jag självklart behövde!) i Uppsala... Men det är tur att jag har snälla klasskamrater som hjälper till! Så nu är uppgiften inskickad och jag har tagit helg!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0