TG ÅTERFÖRENADE!!!

Igår efter jobbet drog jag in till Uppsala med Sofie och AK! Vi hängde på Gränby en snabbis innan vi åkte och lämnade några grejer i mitt rum, bl.a. bord till tvn och stol till skrivbordet. Sedan åkte vi hem till JP, det var första gången jag var där och det var så mysigt! :) Vi blev bjudna på mat och efterrätt, mums! Det blev en hel del att catcha upp eftersom hela TG-gänget var där och vi har inte setts på jag vet inte hur länge, iallafall mer än 1,5 år sedan som alla var samlade! Mina bästa brudar, jag tycker om er så himla mycket! 



Hemmagjorda laxburgare, med någon slags kålröra och ugnsgrillade rödbetor. Mums!!! 

Kex, kvarg och bär, så gott så! 

JP fick paket, hihi! 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0