GASQUE

Igår, lördag, jobbade jag först men sedan åkte jag hem och fixade mig i ordning lite snabbt och tog bilen in till Uppsala. Dock stannade jag någonstans mellan Hallsta och Uppsala för att ta en selfie OCH måla naglarna som jag hade glömt, haha! Det gäller att prioritera! 


Jag hade missat förfesten med min grupp men mötte upp alla på Smålands nation där vår gasque (finsittning) var! Alla faddrar och reccar var där och hade en riktigt grym kväll! Vi åt trerätters, alla grupper hade spex, vi hade prisutdelningar och efter tio förvandlades salen till ett dansgolv, så vi dansade på ändå till klockan ett när de stängde igen! 
Hela superhjältegänget minus kapten Johanna! 


Superhjältereccar!


Jag, Jackie, Björn, Emilia, Josephine och Clara! 



Förrätt! 


Min fina fadder Carin! 


Westerns spex!

Skurkarnas spex! 


High Schools spex! Det var så bra och de vann Bästa Spex (min grupps spex föll tyvärr på mållinjen denna gång... Men jag är så nöjd med allt ändå!)

Generalen höll tal! 


Magiskts spex!


Gasque-gruppen hade också ett spex! 

Efterrätt! Jag fick ingen bild på huvudrätten, jag var för hungrig! Haha. Men vi fick iallafall fläskfilé och potatisgratäng! 




Jackie och Linda!



Jag hade så fantastiskt roligt och jag är sååå nöjd med nollningen! Nu är jag SÅ taggad på plugget och alla som har med det att göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0