MÅNDAG OCH TISDAG

Igår anlände den där gråa, ruggiga hösten med spöregn mest hela dagen. Usch! Jag ville inget annat än att ligga kvar i sängen och värma mig, meeeeen hade ju en föreläsning på morgonen så jag var tvungen att åka in till Uppsala ändå! 

När jag kom hem igen runt 14 så bytte jag om till mjukiskläder och bakade jag scones till mig, sååå gott! Sedan blev det plugg plugg plugg och ändå förstod jag knappt något av texterna. Suck! 



Jag fick även detta fina kort från mina tjejer idag! Åh, vad jag saknar dem! 


Idag har vädret varit upp och ner, ena studen öser regnet ner och andra stunden skiner solen! Jag hade ingen föresläsning idag så jag har pluggat hemma. Blev ändå en tur till Uppsala också då V-Dala (min nation) hade bostadsteckning. Jag tänkte att det var värt att chansa och åka in, ifall mitt namn skulle ropas upp. Men det gjorde inte det (inte för att jag hade räknat med det då de hade typ 4 rum och 2 ettor) och jag åkte hem direkt igen efter det. Kanske känns onödigt, men det gick faktiskt ganska bra att läsa på bussen! Lite rogivande ändå på något sätt, haha. Dock har jag fortfarande svårt för den litteraturen vi ska läsa till morgondagens seminarium, men det blir nog bra... Tack och godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0