ONSDAG & TORSDAG

Ja här har det varit full fart hela veckan, så jag har knappt orkat blogga! Men i onsdags så körde vi pubrunda, jag vet inte hur många nationer vi var till men kanske 8-10 stycken under kvällen! Alla var denna gång utklädda och vi hade riktigt roligt! Vi fick även några små uppdrag att göra, bl.a. att gruppen skulle göra en mänsklig pyramid, gå baklänges mellan två nationer, skriva en dikt och läsa upp den på rövarspråket osv. Plus att allt detta skulle spelas in eller tas kort på av faddrarna! ;) Jag tog knappt några bilder men här är lite från mig och faddrarna!

Jag och några möttes innan och käkade pizza ihop. Sedan gick vi ner på stan och mötte upp resten av gänget! 

Superhjältarna! Både reccar och faddrar! 



Skurkarna, våra fiender! ;)






Jackie är på hugget! ;) 

Läser upp dikt.





Sen mötte jag upp Victoria som också var ute med sin klass, och så gjorde vi sällskap hem! :)

Igår, torsdag, så hade jag först föreläsning på morgonen, sen hann jag hem och äta lunch och slappna av en timme innan det var dags för nästa föreläsning (som jag och några i min klass gick på bara ändå, då det handlade om studieteknik). 
Björn och Jackie utanför universitetshuset.

Efter det tänkte jag, Jackie och Björn fixa passerkort och så, så att vi kan skriva ut papper osv i skolan. Det var ju lättare sagt än gjort att få igång det där jäkla systemet! Lite mer än två timmar senare var vi klara och tänkte att vi skulle käka lite snabbt någonstans innan vi skulle iväg på filmkväll (eftersom vi inte hann hem) men det slutade med att vi först köpte godis på hemmakväll och sedan köpte med oss mat från donken som vi åt på vägen till en av våra faddrar! Jag och Jackie tog bussen dit då vi inte har cykel, men vi råkade åka tre hållplatser för långt, hahah... Det var inte riktigt vår dag! ;) Vi kom fram iaf lite försenade men sedan hade vi en mysig kväll med en Batman-film! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0