TISDAG

Hallå! Idag for jag in till Uppsala på morgonen och tog mig till Carolina Rediviva och pluggade där. Jag satt i ena läsesalen och man kunde verkligen höra när någon skrev eller bläddrade i boken, så tyst var det! 



Sedan åt jag även lunch där i cafét innan jag tog mig till skolan. Idag stod en ny kurs på schemat, PPU (personlig och professionell utveckling) och vi är indelade i sju grupper om åtta personer. Det är studenter från termin 5 som håller i detta och det är lite som en diskuterande grupp, man pratar och tycker till om olika frågor som rör en socionom! Lite knäppt ibland men chill! 
Campus Engelska Parken! 

Vid 16.20 tog jag bussen hem men började må dåligt när jag satt och väntade på den, känns som att jag har feber! Så nu ikväll har jag bara tagit det lungt och tänkte gå och lägga mig tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0