LÖRDAG

Halloj! Idag har jag jobbat, vädret imorse var grått och tråkigt men framåt eftermiddagen sken solen. Sista halvtimmen var väldigt lugn och vid ett tillfälle var butiken tom på kunder så då passade jag och Sanna på att sitta ute i solen i några minuter. Sååå skönt!




Väl hemma ringde jag Hanna och satt ute i solen och snackade skit med henne. Bra grejer! ;) Sedan lekte jag lite med Nilla och Teodor innan jag åkte förbi farmor där farbror Lasse och Ingrid från Malmö var och hälsade på! Även farbror Bosse var där. Trevligt trevligt! 






Sedan tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Uppsala. Planen var att läsa lite inför en seminarieuppgift meeen jag har ont i huvudet så tänkte gå och lägga mig snart istället. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0