TORSDAG

Halloj! Idag efter seminariet blev en snabb lunch på Sandy's med Linda och Jackie. Kul att köra sånna spontanluncher och hinna prata om annat än skolan! ;)

Efter det gick jag och Linda på stan en stund och sedan träffade jag på Victoria och följde henne hem så vi kunde prata lite, vi bor i samma stad men ses alldeles för sällan!!! Men så är det när båda är busy busy... 

Efter detta mötte jag upp min PPU-grupp och skrev manus till vårt PPU-seminarium på tisdag. För en gång skull är jag väldigt nöjd och taggad på denna diskussion vi kommer ha! Kors i taket! ;) 

Jag pluggade en stund när jag kom hem men nu har jag tagit kväller. Filmmys och vin står på listan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0