FREDAG

Hej! Igår började skolan igen! Det kändes lite konstigt att vara tillbaka i skolbänken igen men det var kul att träffa klassen. Vår första kurs denna termin är samtalsmetodik, vi får se hur det går! 


Sedan gick jag ner på stan och stötte på Jackie som var på väg till VG på sopplunch med Ida och Linda, så jag hakade på! Jackie har hoppat av socionom och flyttat till Kalmar för att plugga till psykolog. Tråkigt att hon inte går i klassen och bor i Uppsala länrge, men det ska bli kul att hälsa på henne! ;) 



På kvällen var det äntligen dags för fadderkickoffen då vi som ska vara faddrar på nollningen träffades och hade kul tillsammans! Vi hade picknick, lekte lekar, dansade reccedansen och spelade brännboll. Sedan var det utgång, men jag kunde inte följa med pga min fot som fortfarande är sådär... :( Men jag hade kul ändå i ekoparken med alla! 
Team Festival!!! 


Pridefestival! ;) 











Bästa leken, hahaha. Tack mamma för tipset! ;) 



Otroligt synkade i reccedansen, haha! 

Bästa gänget!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0