MÅNDAG IGEN

Hallåååå. Denna soliga måndag har jag spenderat hemma hos Emilia med vår uppsats och på kvällen jobbade jag. Efter jobbet gick jag till bussen i vanlig ordning men insåg (då en tjej påpekade det) att sista bussen hade gått?! Tydligen hade UL ändrat tiderna så senare bussar hade försvunnit, som vi var vana med att ta... Så hon och jag traskade vidare till en annan busshållplats i närheten och väntade 20-25 minuter där innan en "lantisbuss" kom och vi kunde åka till centralstation... Så himla drygt. Men skönt att ha sällskap, haha! 






Jag kom hem över en halvtimme senare än vad jag hade planerat men det fanns ingenting att göra åt det. 

Men när jag kom hem funkade inte mitt internet, så himla drygt... Jag som ville titta på Musikhjälpen! Men som tur var ringde JP mig och höll mig sällskap! ;) Puss på dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0